My sisters keeper

Igar hade jag, Josh och Morgan playdate med Tazneem, Jayden och Reid. Vi traffades i en lekpark dar vi var en stund innan vi trottnade pa att jaga Reid overallt och da akte vi hem till oss i stallet. Vid lunch akte de hem och Josh hjalpte mig att skaffa AIM, som ar ungefar som MSN, sa jag kan prata med honom nar jag aker hem. De borjar kanna att det inte ar langt kvar nu och Morgan sager varenda dag att jag inte far aka hem. Sjalv ar jag jattenervos for att aka hem. Vet inte varfor, men jag ar mer nervo nu an vad jag var nar jag skulle aka hit. Knappt ju! Fixade ocksa en ny blogg: amandalovesny.blogg.se. Dar skriver jag pa engelska sa alla har kan lasa vad jag har for mig nar jag kommer hem!

Nar jag jobbat klart akte jag till bion och motte upp Camilla. Vi sag My Sister Keeper och vi satt bada tva och grat oss igenom hela filmen. Sa sjukt bra! Efter det akte vi till Chili's och at middag. Blev en jattegod hamburgare for mig och sedan cheesecake till efterratt. Foljde ocksa med Camilla till Marshall's men ingen av oss kopte nagot, bra jobbat tycker jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Naaw, de kommer att sakna dig !!!

Bra med AIM! Och att du underhåller din engelsla med en till blogg...

Du behöver inte vara nervös, men många tankar inför hösten har du säkert. Men det du känner är nog att du är förväntansfull och nyfiken på vad som händer när du kommer hem...

2009-07-08 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback