New Haven Day trip

Idag gick jag upp tidigt. Sov inte ens i tre timmar i natt! Men jag åkte i alla fall och hämtade upp Camilla och så åkte vi ner till New Haven. Började med ett frukoststopp på Dunkin Donuts där vi köpte varsin äcklig coffee coolatta. Sedan körde vi längre in i staden. Vi parkerade och gick runt i en timme på Yale's campus och man blev ju inte lite sugen på att leva ett sådant riktigt universitetsliv och bo på campus och grejer.

När timmen var slut och vi var tvungna att gå tillbaka till bilen åkte vi till Ikea där vi gick runt och kände oss hemma ett tag. Vi åt såklart köttbullar till lunch och sedan köpte jag pärlplattor till Morgan, älgpasta, choklad till mig och kidsen och fläderdricka. Blev inte så mycket men snart är jag ju hemma så jag kan köpa allt svenskt då!

Sedan åkte vi hem till Camilla och gick en liten promenad innan hon började jobba och jag åkte hem. Nu har hon kommit hit och ska sova här!

Mer bilder kommer på facebook!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fiin bild! ;)

2009-07-26 @ 08:26:41
Postat av: Jannike

Hur lange ar det tills du aker tillbaka till Sverige nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback