No longer a teenager

Känns jättekonstigt att säga att jag är 20 nu men det är jag! Det kändes typ som att jag firade mer igår så jag ska börja därifrån. Gick upp sjukt tidigt och tog tåget till Grand Central, taxi till Penn Station och sedan NJ Transit till Long Branch där jag blev upphämtad av Mias kusin. Sedan åkte vi hem till dem och jag fick träffa Mia. Det blev en låååååång kram! Började med att titta på Mias kusins bröllopspresenter och sedan åkte vi till ett hus på stranden där de hade en pool så vi satt där med Mias bror och deras kompis. Fick en hel del färg innan det var dags att åka hem och äta middag. Efter middagen åkte vi tillbaka till stranden där vi tittade på fyrverkerier. Det avr sjukt coolt och jag har aldrig sett så stora fyrverkerier! Efteråt gick vi hem och satt och drack lite drinkar och när klockan slog 12 så sjöng alla för mig.

I morse hann vi inte med så mycket innan det var dags att ta tåget till New York. När vi kommit fram gick vi och satte oss på Starbucks och sedan gick vi till grand Central och tog tåget hem hit till Connecticut. Vi möttes av att hela familjen kom och sa grattis till mig. Visade Mia mitt rum och sedan var det middag och tårta! Fick fina kort av familjen och en kruka av Morgan som hon och Bruce målat, blommor och presentkort på Starbucks av Josh och sedan pengar av Bruce och Kathleen. Efter middagen åkte vi iväg och spanade in New Fairfield och Danbury och fick för oss att spontanfärga håret. Jag färgade med en mörkbrun som jag fick av Heidi och Mia har en hemlig färg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev ju en kul födelsedag! Kryddat med 4th of July OCH Mia! HA en bra dag... hörs i em?

2009-07-06 @ 11:14:28
Postat av: S

Grattis Grattis!

Postat av: Amanda

Jaa det ar helt sjukt vad lite tid det ar kvar :D

2009-07-06 @ 23:43:55
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback