Slapp vecka!

Nu är klockan 10.30 och jag ligger fortfarande i sängen! Börjar jobba om en halvtimme då vi ska till Lake Compounce igen! Vi kommer komma hem vid halv 5 och då ska jag åka och hämta Sammy och sedan ska jag på italienska. I morgon jobbar jag 12-2.30, på onsdag 12-2 och på torsdag 12-2. På fredag är jag ledig som vanligt. Någon som är avundsjuk?

Annars i veckan ska jag och Camilla på Harry Potter and the Half-Blood Prince på onsdag och på torsdag blir det nog Molten Java på kvällen. På fredag hoppas jag att jag ska till New York och få min mobil tillbaka och träffa Mia igen! :)

Kommentarer
Postat av: Jeb

Hej, måste bara säga att jag verkligen gillar designen på din blogg! :D

Postat av: mamma

Kul! Ja, det ÄR korta arbetsdagar... ;O)

2009-07-15 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback