Stolt över mig själv!

För den som inte vet så hade jag med mig två fulla resväskor när jag lämnade Sverige för snart ett år sedan. Sedan har jag shoppat och shoppat och shoppat. Egentligen alldeles för mycket men den här chansen kommer jag ju inte få igen! Så jag shoppade lite mer. När jag sedan inte kunde stänga lådorna i byrån och tankarna på hemresa började komma fram i huvudet kom också ångesten. Kommer jag få plats med allt? Vad ska jag göra med det som inte får plats?

Som tur var kom ju halva familjen hit och jag kunde skicka med två nästan fulla väskor med dem. Så jag shoppade lite till. Sedan kom jag på att jag har ju en massa saker, alltså inte kläder och skor som ska få plats också. Och alla böcker jag fått väger ju säkert ett kilo var bara dem. Så ångesten kom tillbaka. Nu när ena väskan är färdigpackad (håller tummarna för att den inte är för tung) och resterande kläder ligger ihopvikta bredvid är jag så himla stolt över mig själv. Det är knappt något kvar ju!


Detta är de ENDA kläderna jag har kvar att packa. Plus en pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback