Till Paula

Paula tyckte att jag skulle skriva något så nu gör jag det. Tyvärr har jag inte så mycket intressant att skriva om. Mer än att det än så länge varit en nice vecka. Har jobbat typ 8 timmar på tre dagar! Igår målade jag och Morgan på tröjor och här är min:


Idag vet jag inte vad som händer. Kollar på Cheaper by the dozen nu och sedan ska jag fixa lunch. Känns så tråkigt att bara sitta hemma nu men alla andra jobbar ju typ. Skule bara vilja vara hemma nu men samtidigt inte. Det låg bilder på Lisa, den nya au pairen, i köket och det känns konstigt att hon ska komma hit och ta över. Det är ju min familj, inte hennes.

Så, det blev ett kort inlägg, men bättre än inget ;)

Kommentarer
Postat av: Paula

You made my day ;)

2009-07-22 @ 17:45:38
Postat av: Sandra

Hej!

Vilken fin blogg! rolig att läsa är den också:) Jag ska själv åka som au pair, åker i augusti och jag håller på att fixa min blogg lite och såg att du hade som en ipod och jag tänkte också fixa en men jag fattar inte hur man får in den på bloggen!!! Det dom visar hur man ska göra fattar jag inte haha:P vore snällt om du kunde hjälpa mig lite:D /Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback