Hejdåfesten

Måste skriva ett tack till Rebecca, Paula, Ellen, Cia, Elin, Alex, Kevin, Sanna, Sofie och Tim. Tack för att ni orkade stå ut med mig och Amanda som kanske inte var världens socialaste mot slutet av kvällen. Kommer aldrig glömma den kvällen. Korvarna, Kevins drinkar som jag förstärkte en liiiiten aning för mycket kanske, studsmattan, allt som jag och Amanda inte kommer ihåg, allt som vi kommer ihåg men helst vill glömma fastän vi skrattar rätt mycket åt det, min, Amanda och Paulas skrattstund på mattan i mitt rum, quizen som bara Cia, Ellen och Alex tog seriöst, när jag, Amanda och Kevin låg och tittade på Sex and the city när alla andra åkt hem och så det trevliga sällskapet förstås. Och tack Rebecca, Kevin och Alex för städningen och Tim för kaffet.

Kommentarer
Postat av: mamma

... och tack mamma & Johan för att vi fick vara ifred... :O)

2009-06-03 @ 07:36:22
Postat av: Amanda

asså så fort jag börjar tänka på den kvällen så börjar jag asgarva för mig själv!!! :D

Så sjukt jävla bra!

Postat av: Paula

Tack Lena och Johan (A)

2009-06-04 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback