Ice cream ♥

Den här kvällen har varit jättetrevlig! Eftersom jag inte jobbade idag så sov jag länge och sedan tvättade jag en massa samtidigt som jag läste tidningarna (Bubbleroom och min och Camillas tidning Specchio) jag fick på posten idag från mamma och tittade på Paris Hiltons BFF. Det är mycket bättre än jag trodde det skulle vara och Paris är ju asskön!

När jag var klar med tvätten åkte jag hem till Camilla för att åka med henne och Max på au pair-möte i Ridgefield. Det var en konsert i en park och glass! Jag, Heidi och Camilla åt sjuuuukt mycket glass men det var riktigt gott! Träffade en massa människor jag kände, bland andra Sofia som gick på au pair-skolan samtidigt som jag och tydligen bor hon bara 20 minuter ifrån mig!

Men förutom att jag är väldigt mätt nu så har det varit en jättebra dag och i morgon kommer Paula!!!! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå trevligt! Hälsa Paula... kram...

2009-06-24 @ 07:28:59
Postat av: Amanda

Jag skickar gärna upp lite värme bara du ger mig adressen! Men regnet får du gärna behålla ;)

Postat av: Amanda

Jaa jag skulle lätt kunna klämma i mig några sånna mackor ;)

Ser ju sjukt gott ut!! Frukten ser inte fy skam ut heller!

2009-06-24 @ 20:06:59
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback