Jobbigt värre

Kom alldeles nyss hem från mallet där jag sa hejdå till Matilda. Det är ju hur tråkigt som helst att hon ska åka hem, men vi ses ju i Stockholm i augusti! Längtar!!!!



På mallet blev det frulle och en gul klänning. Har letat efter en fin sådan ett tag så jag blev jätteglad att jag äntligen hittade en!

Nu till det jobbiga - jag kanske måste boka om min flygbiljett. Någonting har ändrats så de är stenhårda på att man har rätt namn på biljetten. Alltså måste det vara det som står först i passet. Cultural Care har bokat min biljett på Amanda Bjarnelind och jag heter ju Jenny Amanda så det måste kanske stå Jenny Bjarnelind på passet. Ska ringa till Malaysia Airlines och kolla men jag kommer inte in på deras hemsida. Hur jobbigt är inte det liksom?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men, det ska stå samma på biljetten som på passet. På passet står det ju Jenny Amanda Bjarnelind! Det kan inte stå Jenny Bjarnelind som du skrev... Det är ju inte du. Det ordnar nog sig. Prata m Culture Care så kan de fíxa om det. Du har ju fortfarande platsen kvar oavsett namn.

2009-06-15 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback