Matildas sista helg i USA!

Usch, vad sorgligt att Matilda åker hem i morgon! Kommer kännas jättekonsigt att inte ha henne här. Har varit med henne i stort sett hela helgen och så ska vi till mallet i morgon.

Men hur som helst så har helgen varit bra. Igår åkte jag dit och badade med Matilda, Camilla och Frida. Första badet för mig i år! Sedan åkte vi och lämnade Frida i Ridgefield och sedan till Stop n Shop där Camilla och jag köpte mat. När vi kom hem till dem igen tittade vi lite på The terminal innan vi blev hungriga och började med maten. Det blev grillat kött i Southwest-marinad och ris och bearnaisesås till det. Så sjukt gott! Sedan skulle Camilla jobba och Matilda hade gått över till deras grannar på middag så jag följde med Camilla och Max till en pizzeria där Max åt middag. När vi kom hem igen hade Matilda kommit tillbaka så vi hängde lite innan hon skulle i väg på fest med Heidi. Då åkte jag hem.

Idag åkte jag hem till dem igen. Vi möttes i Bethel och köpte lunch och bakgrejer. Till lunch blev det bakad potatis med philadelphiaost och skinka. Det var också gott. Sedan kom Heidi och vi bakade världens godaste tårta! Tårtbotten var chokladkaka och så var det chokladfrosting och banan i mitten och uppe på var det vit frosting, jordgubbar och strössel. Det var typ den godaste tårtan jag någonsin ätit! Efter tårtätandet blev det mer bad och sedan åkte vi till en sportaffär. Där sa jag hejdå till tjejerna och åkte hem och åt middag. Snart ska jag nog se på någon film och äta tårta :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

De har varit en riktigt bra helg men hade jag själv fått välja hade jag nog velat ha Matilda kvar här!! =)

Postat av: mamma

Åh, vad avis jag blev på bad och sol! Här iSTHLM har det regnat HEEELA veckan!

Ha en bra dag, kram mamma ;O)

2009-06-15 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback