Sista Söndagsparty!

Har precis kommit hem från en grymt bra dag i New York! När jag och Rebecca hittat varandra på Grand Central blev det subway ner till Battery Park där vi gick ner till vattnet och kikade lite på Liberty Island och Ellis Island. Sedan gick vi längs vattnet upp förbi Ground Zero tills vi kom till ett ställe där vi kunde äta lunch. Blev crepes med kyckling, svamp och ost för min del.

När vi ätit gick vi inåt och kom till Meatpacking district. Tyckte jag kände igen mig och tog fram min Sex and the city-broschyr som följer med mig vart jag än går. Trodde att vi var i närheten av där Samantha bor och det visade sig att vi stod på hennes gata. Vi gick vidare lite och kom till Pastis, som även det är med i serien. Nästa hus var Soho House där Samantha låtsas vara Annabella Bronstein. Vi tyckte det var kul att vi hittade så många ställen där och fortsatte uppåt ett par block. Efter en liten bit stannar en buss vid sidan av vägen och det kommer ut en massa tjejer som går in på en restaurang, då var ju det Buddakan där Carrie och Big har sin rehersal dinner. Efter en vilopaus i en liten park tillsammans med en väldigt tam ekorre och sedan på Brgr var det dags för Söndagsparty!

Vi fick se Malin Åkerman, Håkan Hellström och Kevin Spacey och det var ju grymt coolt att se alla tre! Hoppas ni sett programmet eller tittar när det kommer ut på webb-tv i morgon!


Svensk flagga i Battery Park, jag framför Frihetsgudinnan, Samanthas gata

Soho House, jag utanför Buddakan, Kevin Spacey, Malin Åkerman och Håkan Hellström

Filip, Felix och Fredrik blir fotade, jag och Håkan, jag, Kevin och Rebecca

Jag, Malin och Rebecca, jag och Rebecca på Pastis, Cowgirl Hall of fame där Steve och Aiden sitter och dricker öl när Carrie och Miranda kommer gående och springer och gömmer sig i en port

Köpte två Sex and the city-böcker i bokaffären, jag på Carries trappa, New York Sport Club där Miranda tränar, träffade Camilla, Matilda och Frida på tåget när jag skulle hem!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, hej där vilka coola bilder! Kul med den egna "Sexandthecitytouren" också! Ni verkar haft bra väderoch en mycket lyckad dag...

Jaa, det var väl ett bra avslut på söndagsparty. Såg hela programmet och även dig & Rebecca ibland.

Kram... ha en bra Italienska ikväll, tjejen! Hörs.

2009-06-08 @ 07:17:23
Postat av: Johan

Kevin Spacey......Äntligen en RIKTIG stjärna! Nu är jag avis........

2009-06-08 @ 09:21:54
Postat av: Jannike

Men hjälp bad du frotterar i kändiskretsar... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback