TV4!

Nu är jag glad! TV4 har gjort om hela hemsidan och man kan se en massa webb-tv även från USA! Har tittat på Berg flyttar in, Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show och nu Fotbollskanalen. Blev helt gråtfärdig, så glad blev jag! Det enda jag inte gillar med Fotbollskanalen är att allt känns så skrytigt. kollade på när Anna Brolin var på Camp Nou och de var ju tvungen att filma henne när hon kom till planen och så var hon tvungen att sitta i gräset och prata och sedan gå in mot mitten. Visst är det ju jättecoolt för henne och jag skulle ju typ dö om jag fick göra samma sak, men hon ska liksom vara en professionell reporter på en av Sveriges största kanaler. Känns kanske inte så professionellt?

Nog om TV4. Nu när jag vet vilket datum jag kommer hem känns det så mycket närmare och när jag träffade en massa svenskar igår och pratade om hemma och Köping och jag pratade med pappa i telefon och Matilda som åker hem om bara två veckor känner jag att tiden kan få gå liiiite fortare. Tycker det räcker nu!

I morgon ska Morgan på playdate så jag kommer inte börja jobba förrän strax efter 3 så jag är spelbar på Skype i morgon så ni kan ju boka tid haha!

Hade tänkt åka till mallet idag och köpa ett korallfärgat nagellack, men när jag och Morgan skulle åka och hämta Josh svimmade jag. Hade värmt mat som var alldeles för varm egentligen men vi hade bråttom så jag åt ändå och efter ett par tuggor brändes det på hela insidan när maten åkte ner och när jag skulle fylla ett glas med vatten blev det helt svart och när jag sedan hörde Morgan säga mitt namn låg jag på golvet. Stackarn hade fått se mig ramla och slå huvudet i en skåpdörr och sedan ligga där med ögonen halvt öppna. Nu mår jag bra så jag vet inte vad som hände egentligen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, japp! jag upptäckte det redan igår faktiskt :P haha! de va mamma som sa de till mig och jag var arg att hon inte hade sagt något tidigare!! de har tydligen varit så ett tag, men jag har ju knappt gått in på tv4.se eftersom att jag visste att man ändå inte kunde titta. Tyvärr kan man bara se det senaste visade avsnittet :/ men men, de är bättre än inget alls! :) kollade oxå på Berg flyttar in :)

Postat av: mamma

Bra attdu mår bättre! Svårt att somna halv ett precis när man pratat med sin lilla tjej påandra sidan jordklotet.

Jag är hemma din tid vid 12-13. Kanske hörs då?

Jaa, nu är det inte lång tid kvar tills du kommer hem! 2, 1/2 månad!

Åh, nu missar du Spårlöst på TV 4,för det är slu, men kanske Bonde söker fru?

Vi hörs kanske vid din lunchtid då...

Kram mamma

2009-06-02 @ 06:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback