Veckan som gått, helgen och B-day plans!

Ja, jag har varit grymt dålig på att uppdatera här. Har bara inte känt för att skriva eftersom jag har haft fullt upp att läsa en av Sex and the city-böckerna. Men jag tänkte skriva lite kortfattat vad som hänt de senaste dagarna. I onsdags spelade jag, Josh och Morgan baseball och jag var grymt bra. Ett tag träffade jag varenda boll och gjorde flera home runs! På kvällen åkte jag och hämtade Tazneem och så åkte vi till Bethel och hade hejdå-middag till Matilda. Vi var på en mexikansk restaurang och jag åt en jättegod soppa med kyckling och avokado i. Vi hade det trevligt, men ändå sjukt sorgligt att Matilda ska åka hem om bara TRE dagar. Fast ju närmare hennes hemfärd desto närmare min egen. Jag längtar verkligen nu. Fast först längtar jag tills jag och Amanda ska spendera 10 dagar i min favvostad New York! Jag har markerat ut 71 platser som vi ska se på en karta, sedan vet jag ju inte vad Amanda vill se. Kommer vara fullt upp!

I går och idag har jag jobbat som vanligt, förutom att jag fick sluta halv 5 idag för att Kathleen kom hem och tog med sig barnen på någon karneval. Jag försöker ju spara lite pengar och det enklaste sättet är väl att inte göra något. Det funkar rätt bra än så länge!

I morgon ska jag hem till Matilda. Eller nu får man kanske säga Matilda och Camilla. Vi ska bada i deras pool och äta tårta som jag och Matilda försökt planera in under de två senaste månaderna. I morgon är ju typ våran sista chans. På söndag vet jag inte än vad som händer. Har hittat ett par fina skor och en klänning på Forever 21 som jag ska spana in. Sedan ska jag köpa en present till Kathleen som fyller år nästa helg. Svårt!

Har även haft lite kontakt med Mia och Paula idag. De tog ju studenten igår så GRATTIS!! Saknar min student, det var verkligen bästa dagen i mitt liv! Men Mia kommer ju till USA snart och då måste vi ju ses. Förhoppningsvis kan vi ses i New York på Independence Day. Hoppas på att lite fler kompisar kan komma in till New York då och fira min födelsedag. Om allt blir som vi vill så följer Mia med hit till New Fairfield och firar min födelsedag som är dagen efter! Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback