Bu!

Eftermiddagen var härlig. Jag, Morgan och Miranda målade en massa och sedan hade de fashion show för mig. Trevligt var det! Vid halv 6 kom Josh hem med mormor och morfar och då åkte jag till Redding och mötte Rebecca. Sedan blev det The Reader. Blev faktiskt lite besviken och jag tycker inte at Kate Winslet var värd en Oscar för den. Visst var hon jättebra, men hon spelade ju inte ens huvudrollen! Början var rätt seg och det var lite väl mycket naket.

På vägen hem blev det Bruno's pizzeria och nu ska vi sova. Vi var nyss uppe och borstade tänderna och medan jag var på toa stod Rebecca utanför och väntade med ficklampa och då kom Sammys kompis Nicole ut och såg Rebecca och blev hur rädd som helst. Det var lite roligt.

NEW YORK I MORGON!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja DET var roligt, ser framför mig hur rädd hon blev = Hur rädd jag skulle ha blivit! Kram...

... Ha det bra i NY!

2009-03-07 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback