Harlem Globetrotters

Fredagens planer var egentligen att gå och se premiären av Haunted in Connecticut med Rebecca och Linnea, men Rebecca skrev nyss och frågade om jag ville åka till Hartford och gå på basket i stället. Och det kan man ju inte tacka nej till! Så på fredag slutar jag halv 3 (!) och kommer då åka och hämta Rebecca och så åker vi till Hartford och är där på eftermiddagen innan matchen börjar! Asnice ju, då är det bara baseball kvar så har jag sett alla sporter jag velat! Det blev ju soccer, high school football och cheerleading/pom poms i Colorado och hockey i New York och så nu basket!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul! Ha en bra torsdagskväll med kinesiskan också. Här skiner solen - och det är 10 minus nu på morgonen. Alla sover, Emil är ledig idag...

Igår var det våffeldagen, då åt vi våfflor, mums! ;O)Puss, puss...

2009-03-26 @ 06:14:29
Postat av: johan

Basket är ingen sport.....Det är en lek för dem som inte har fotbollskor....(Okejdå. Jag ÄR avundsjuk!)Verkar hur coolt som helst!



Johnny

2009-03-26 @ 08:51:09
Postat av: Anonym

Basket är ingen sport.....Det är en lek för dem som inte har fotbollskor....(Okejdå. Jag ÄR avundsjuk!)Verkar hur coolt som helst!



Johnny

2009-03-26 @ 08:52:39
Postat av: Joakim Wennberg

Jag gillar dem filmerna med....gillar de flesta filmer :) älskar att titta på film :D

Postat av: Pappa

Mycket sport, men det där ingenting mot Stefan Persson och Mattias Wikdahl på Sportbladet. de har precis gett sig i väg på en grym sportroadtrip i USA. 21 sportevenemang på 21 dagar – i 15 delstater! De bloggar om det nånstans, du hittar det säkert via www.aftonbladet.se

2009-03-26 @ 23:56:52
Postat av: Anonym

Mycket sport, men det är ingen mot Sportbladets Stefan Persson och Mattias Wikdal. de har gett sig ut på en grym roadtrip i USA: 21 sportevenemang på 21 dagar. De åker genom 20 olika delstater. Du hittar deras blogg på www.aftonbladet.se

2009-03-26 @ 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback