Lokalsinnet är på topp!

På riktigt, alltså! Jag hittade hem UTAN GPS. Jag har ju bara varit på skolan en gång tidigare och när jag skulle köra hem då MED GPS körde jag till och med fel. Sjukt stolt jag är!

Kom i alla fall dit vid 20 över 9 med mina mjukisbyxor och en grande white moccha. Har aldrig känt mig så amerikansk som jag gjorde när jag stod där med min megatunga väska som jag aldrig orkar tömma, min jacka på armen och min kaffe i handen och skulle låsa dörren. Kände mig som en sådan där stressad amerikansk mamma som är sen att hämta barnen i skolan som man har sett på film, haha!

När jag kom in ringde jag Rebecca så hon kunde förklara för mig vart hon var någonstans. När jag hittat henne gick vi och köpte min bok. Integrated Chinese, Level 1 Part 1, third edition, simplified characters. Glömde skriva ner namnet på den men jag kom ihåg det, hihi!

Sedan gick vi upp till cafeterian och pratade lite innan Rebecca var tvungen att gå till sin mass communication class och jag var tvungen att åka tillbaka hem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat, tjejen! ;O)

2009-03-04 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback