Saker att se fram emot

  • 8 april: Mamma och Johan kommer hit.
  • 11 april: Vi åker till New York och träffar Cissi och Uffe.
  • 7 maj: Pappa kommer förhoppningsvis hit.
  • 30 maj: Kommer kanske träffa Olivia i New York.
  • Slutet av juni: Barnen och Kathleen får sommarlov = 2-4 timmars arbetsdagar för mig.
  • Början av juli: Mia kommer vara i USA så får förhoppningsvis träffa henne.
  • 4 juli: Independence Day.
  • 5 juli: Jag fyller 20!
  • Mitten av juli: (Tror jag) kommer få reda på om jag kommit in på någon utbildning.
  • 3 augusti: Blandade känslor men det är min sista arbetsdag.
  • 4 augusti: LA med Amanda?
  • Mitten av augusti: SVERIGE! Får träffa Alba och resten av familjen!
  • 13 september: Kommer börja jobba som Djurgårdsvärd igen på Djurgården - Malmö och typ två matcher till.
  • 27 september: Enda derbyt jag kommer kunna se!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha! Jaa... kul grejer helt klart! Oh den första är om 10 dagar! Kram från längtansfull mamma... <3

2009-03-29 @ 22:05:08
Postat av: emma

Tiden kommer gå snabbt för dig du! :D avis..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback