Concert and art show

Idag var en nice dag.Skjutsade barnen till skolan och jag och Josh hann med lite Starbucks innan också. De hade chocolate donuts idag så jag blev glad! Åkte sedan hem och tittade på lite film. Sedan kom Morgan och när hon ätit lunch åkte vi till Joshs skola för de hade blockflöjtkonsert. Alla tredjeklassare spelade och de var jätteduktiga och det var jättefint att lyssna på. De spelade mest amerikanska visor som jag aldrig hört, men de avslutade med Coldplays Viva la vida.

Vi fick sedan ta hem Josh tidigare så viåkte och köpte lite mjölk sedan åkte vi hem och barnen lekte. När Kathleen kommit hem åkte vi till Morgans skola där de hade konstutställning. De hade gjort en massa fina teckningar som vi gick runt och tittade på. Efteråt åkte jag hem och chillade med chips och vitaminvatten samtidigt som jag kollade på Rumor has it och 10 things that I hate about you.

I morgon blir det New York och på söndag blir det New York! Love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju ut som fantastiska dagar! Kul med art & music; hade velat vara med på det. Hälsa Morgan & Josh så mkt! Ha en skön helg! Vet fortfarande inte vad du ska göra i NY på lördag. På söndag kan jag gissa ... :O)

2009-05-30 @ 09:05:21
Postat av: Pappa

Har du koll på Janne och Olivia? Jag vet inte vart de bor, men de vill ju gärna träffas (och få lite guidning...)

Håller tummarna för att det blir nåt avhopp så att du får plats.

2009-05-30 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback