DC bokat!

Jepp, som rubriken antyder har jag och Rebecca nu bokat DC resan! Vi kommer åka från New York på fredag klockan 2 pm och vara framme i Bethesda klockan 6 pm. Amanda ska komma och möta oss och sedan ska vi äta middag på Cheesecake Factory. Lördag och söndag blir till att upptäcka DC. Eller för Rebecca och jag och Amanda får väl visa allt. Det ska i alla fall bli en crepes á la Eastern Market! Vit choklad, jordgubbar och bananer, mums!

Hem åker vi på måndag klockan 3 pm så vi får nästan tre hela dagar sammanlagt. Wonderful!

Kommentarer
Postat av: Paula

Fy fan vad dom där crepesen är goda!

2009-05-20 @ 09:23:53
Postat av: Jannike

Buh! Jag vill också åka till DC! Nu på en gång menar jag. ;) Kanske nästa gång ä den gång då jag borde ta mig till själva marknaden i Eastern Market också, haha!! Jag har aldrig varit där. Trots att jag varit i området en miljon gånger.

Postat av: Amanda

Couldn't be better!

2009-05-20 @ 21:42:58
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: mamma

Najs med tre dagar tillsammans tjejer! Hadebra! Kram... ;O)

2009-05-21 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback