Hoppsan

Har inte riktigt haft lust att skriva. Har ju hänt en massa värt att skriva om men jag har bara inte orkat. Här kommer höjdpunkterna:
- Var hos Matilda i onsdags. Vi tog en promenad med deras hund, tittade på Sex and the city the movie och åt korvstroganoff som Matilda gjort.
- Jag hade min sista kinesiska i torsdags.
- I fredags åkte jag hem till Matilda igen. Vi tittade på Sex and the city season 1 och så sov jag över där och i lördags åkte vi till Norwalk och köpte svenskt godis och mat! På kvällen tittade vi på High School Musical 1&2.
- Igår åkte jag och Matilda in till New York. Vi började med att ta oss ner till Wall Street och Ground Zero. Sedan gick vi till Bleecker Street och Perry Street för att spana in Carries trappa och köpte cupcakes på Magnolia Bakery. Där mötte vi Rebecca och så gick vi till 26th St och tittade på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Jag, Matilda och Rebecca fick gå in före alla andra och sitta på reserverade platser! Första raden så om ni såg tre tjejer - en med röd, en med rosa och en med mörkblå tröja - så var det vi! Vi satt precis under Filip och Fredrik när de pratade och köttbullekillen. En av svartbjörnarna fick också för sig att komma fram och hälsa. Och så fick vi hålla i Van Veterenkorten. Efteråt blev det middag på Fridays innan tåget hem.

Kolla på Söndagsparty! Man ser oss i början av del 2 :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa, jag har lite koll vad du gjort, fullt upp har du haft, men försökte kolla efter dig på F&F, men visste inte vad du hade på dig... kram mamma :O)

2009-05-04 @ 22:29:29
Postat av: Pappa

Three days to go…och kanske har jag med mig en himla massa böcker. Vet du hur många som får plats i publiken?

2009-05-05 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback