Ice cream!

Idag har varit en seg dag. Morgan och Josh har typ fått för sig för att göra mitt jobb jobbigt genom att inte lyssna. Inte kul någonstans.

Men, de håller ju inte på hela dagarna. Morgan har fått för sig att jag ska få spa treatments varenda dag. Hon har någon bodylotion som hon använder när hon masserar mina ben och armar. Igår sa hon "Close your eyes and empty your mind!" Haha, jag frågade vart hon hade lärt sig det och fick veta att det var på Svampbob.

På eftermiddagen åkte vi och mötte Kathleen på Elmers och åt. Jag åt spagetti med köttfärssås, jättegott var det! Sedan åkte jag till Barnes & Noble och köpte min italienska bok. Började kolla igenom den och jag kan ju typ allt i början, men det var ju en del efter ett tag som jag glömt bort så det blir nog bra att läsa igen! När jag var på B&N ringde Matilda och frågade om jag ville följa med henne och Tina och äta glass och det var ju klart jag ville! Åkte och tankade sedan mötte jag dem vid Cold Stone där jag köpte mig en cheesecakeglass med Oreos. Sedan gick vi till B&N igen och tittade på New York-böcker. Jag köpte ju en om DC när jag var där i helgen så nu vill jag hitta en liknande om New York!

På tal om New York så ska jag dit på lördag! Känns som alla ska dit då så lär ju hitta på något skoj!

Kommentarer
Postat av: CT

Fler svenskar i USA! kul!

Postat av: Anonym

Ha ha, Morgan massör, kan tänka mig vilken intensiv massage det blir. Hon e´för söt!

Jaha, vad ska du göra i NY nu igen då - och en Lördag! Söndagsparty då? Kram mammy ;O)

2009-05-29 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback