Lunch med pappa och Filip

Mötte upp pappa på hotellet igår när jag kom till New York. Var ju så klart jättekul att se honom efter hela 9 månader och 4 dagar! Vi fixade oss och så gick vi ut och letade efter någonstans att äta. Det blev Park Avenue Bistro där vi åt jättegod ravioli till förrätt och jag åt lax med spenat till varmrätt medan pappa åt New York Steak. Klockan hann sedan bli rätt mycket så vi gick tillbaka till hotellet där jag fick se en massa bilder på Alba!

I morse gick vi ut till en diner precis nedanför hotellet och år frukost sedan promenerade vi upp till Times Square där pappa köpte sig ett par nya skor och jag hittade en Yankee-tröja! Size youth XL. Känns ju bra att fortfarande kunna ha barnkläder. När vi var där uppe lyckades vi få tag på Filip Hammar som pappa skulle intervjua så vi tog en taxi ner till 26th & 7th och fick gå igenom massa gångar på Chelsea Studios till vi kom till deras lilla kontor. Fick hälsa på alla och så gick jag, pappa och Filip till BRGR och åt lunch medan pappa intervjuade Filip. Han var jättetrevlig och frågade också mig en massa om au pair-livet. Nu sitter pappa och skriver intervjun som kommer finnas i morgondagens Aftonbladet och ni kan ju kolla in byline-bilden på pappa extra noga för den har jag tagit!

Snart ska vi ut igen. Blir kanske musikal och middag på Pastis ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skoj! Aftonbladet nästa!

Hälsa Filip från lekisfröken...

2009-05-10 @ 12:27:49
Postat av: Paula

Fett coolt Denver! :D

2009-05-10 @ 16:08:18
Postat av: Johan

Shoo!

Såg er på "Söndagsparty".



Sture syndes bäst bakifrån, flinten blänkte i strålkastarljuset......;)



Kramar J

2009-05-11 @ 09:35:59
Postat av: mamma

Jaaa, du hade inget prickigt som pappa sa, såg att pappa pratade med dig - du var svartklädd va?

Kram mamma ;O)

2009-05-11 @ 12:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback