På väg!

Sitter nu med Rebecca på bussen ner till DC nu! Det tog ju ett bra jävla tag för oss att hitta bussen. Först och främst var vi tvungna att hitta internet någonstans. Jag sprang till Burger King där jag satte mig och försökte få fram adressen till där bussen skulle gå ifrån. Där fick man ju inte sitta om man inte köpte något heller så jag sa att jag skulle köpa en dricka när jag gick. Men då var det ju aslång kö så jag smet ut ändå. Vi sprang ett kvarter och hittade bussen till slut.

Eftersom det är långhelg är det ju många som är ute och åker så det tog en timme för oss att bara åka ut från Manhattan. Men nu är vi i alla fall någonstans i Delaware tror jag.

Kommentarer
Postat av: matilda

aah, göttans att äntligen vara på väg! Jag & Heidi saknade dig vid poolen idag. Vi är numera två kräftor! :P hääääärligt! hälsa dc!

Postat av: mamma

Hälsa B2! ;O)

2009-05-24 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback