Skor!

Jag glömmer typ bort att blogga ibland. Det är ju inte direkt så att jag inte har tid. Men men här kommer i alla fall ett inlägg.

Det händer ju inget speciellt på dagarna. Allt är som vanligt. Sommaren har i och för sig kommit hit vilket är jätteskönt för alla utom mig, Josh och Kathleen som hade årets värsta allergi igår. Efter Morgans storytime på biblioteket åkte vi till Starbucks för äppeljuice och smoothie. Vi satte oss faktiskt ute i solen ett tag men var tvungna att ge upp efter 20 minuter för att mina ögon rann så mycket.

Kathleen kom hem tidigt så jag la mig och kollade på Web TV. Har snart sett alla Kanal 5 program som är värda att se. Efter middagen åkte jag till Marshalls där jag hittade ett par skor som jag ska åka och köpa ikväll. Ikväll ska jag också träffa Matilda. Kathleen sa att hon skulle försöka komma hem tidigare och i så fall hinner vi se Ghosts of Girlfriends past. Annars ska vi se Obsessed eller träffa en massa andra på något Café. Blir nog bra vilket som tror jag!


Här är skorna jag ska köpa:



Kommentarer
Postat av: matilda

JAAAA! Kom hem tiiiidigare! Hihi! :):) Vi talkes!

Postat av: mamma

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURSNYGGA Skor!

Men, jag säger bara en sak: Ööööööööööööööööööööööööööögondroppar har du! ;O)

Ha så kul ikväll,kram mamma

2009-05-21 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback