Snabbis

Kom precis på att jag inte skrivit något idag. Så här kommer dagen i punkter:

- Tittade på söndagsparty samtidigt som jag skrev klart första delen till Silver Bay. Trodde jag var klar med den andra också men när jag la in den på Word så var den två sidor kortare än på WordPad. Det sög.
- Morgan kom hem.
- Morgan hade dans och en tjejs 8-åriga storasyster tyckte min tröja var cool och stod och drog i den så hon kunde läsa det. Det står massa platser i New York på den.
- Fick veta av en mamma att Kristin Davis var i Ridgefield tidigare på dagen. Var ju tur att jag träffade henne igår annars skulle jag bli arg på mig själv att jag inte visste om det!
- Har bokat buss till DC till mig och Rebecca och fått veta att min fredag kommer vara asnice! Jobb från 7 am - 8.30 am. Sedan hem och duscha och så till New York och vidare mot DC.
- Kvällen spenderades med Vem kan slå Filip och Fredrik. Hur kan jag inte ha sett det innan?

Och nu en fråga. Vilken hårfärg är finast?

 ljusare eller mörkare? 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ljusare! Till sommaren, då håret ändå blir blekt av solen. Svårt att hålla en märk färg snygg då...

Oj, va´mkt kul! Visst är du ledig även måndagen efter helgen? Vad var det för högtidsdag? Själv jobbar jag bara idag & på ons. Senär det Kristi flygarehelgen. Kram ;O)Ha en bra dag...

2009-05-19 @ 06:49:34
Postat av: Peter

Du är fin i båda färgerna. Sötare bild med det mörka. Bra svar va'? ;)

2009-05-19 @ 10:53:04
Postat av: Johan

Du skulle vara snygg även med rakad skalle.....

2009-05-19 @ 11:54:06
Postat av: Amanda

Jaa men alla gånger dom sagt att det varit chanse of t-storm så har det kommit sent på kvällen :) så vi kan ju hoppas pådet bästa men lördagen är ju fin iaf!

Btw så tycker jag mörkare är snyggast ;)

Postat av: Paula

Båda två! ;)

2009-05-19 @ 17:32:12
Postat av: Pappa

Jag gillar mest… grått.

2009-05-19 @ 21:17:59
Postat av: kristin

brunt :) men till sommaren så blir det ju blekt iaf :P mitt hår vart solblekt på hawaii så jag ska lägga i highlights nu till sommaren :P

2009-05-20 @ 08:23:31
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback