The city tomorrow!

Har precis sett klart Djävulen bär Prada. Älskar den filmen! Annars ikväll har jag faktiskt rensat mina bilder. Kändes som något som verkligen behövdes. Känns sjukt onödigt att ha massa bilder på affärer på Fifth Avenue tagna genom ett fönster när jag kan gå och ta mycket bättre bilder utan ett fönster. Jag är inte riktigt klar med New York men Boston och Connecticut är helt klara och Washington var klart sedan tidigare. Mycket nice!

Datorn dog tidigare idag. Den gör det lite då och då, bara stänger av sig själv. Jag tror att det är för att den blir för varm. Men medans jag väntade på att den skulle fungera började jag kolla vad jag kunde i min italienska bok och på 20 minuter gjorde jag klart hela kapitel 1 och jag har gjort jalva kapitel 2. Känns som att det kommer två enkla credits för den kursen! Nästa måndag börjar den och det ser jag faktiskt fram emot!

I morgon ska jag upp halv 8 och åka till New York! Hoppas på att hinna träffa både Amanda, Matilda och Olivia som kommer vara där. Ska bli nice, var där för fem dagar sedan men saknar det sjukt mycket! Känner mig som hemma där :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna att du kommer in på Söndagsparty!

Kul att du inte har glömt Italienskan!

Kram mamma :O)

2009-05-31 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback