SÖNDAGSPARTY MED KRISTIN DAVIS!

Ojojojojoj, nu är mitt New York complete! Är så sjukt glad just nu så det går inte att beskriva! Kommer till det snart, men jag ska börja från början!

Åkte som vanligt in till New York med Matilda och så mötte vi Linnea på Grand Central. Första planen var att gå till FN-huset. Först möttes vi av Reuterswärds pistol och sedan av en gåva från Kung Carl XVI Gustaf. Gick runt och kikade lite men eftersom det var söndag var det rätt dött. Sedan gick vi tillbaka mot Midtown via Dag Hammarskölds Plaza. Vi skulle gå till Svenska Kyrkan men den var inte öppen ännu så vi gick till St Patricks cathedral och kikade in lite och sedan gick vi till Rockefeller Plaza och NBC Store. När vi var där kom Amanda och hennes mamma. Det var ju första gången jag såg Amanda på två månader nu! Efter NBC Store gick vi till NBC Store där jag köpte en till Sex and the city tröja. Sedan var det dags att ta sig till Söndagsparty. Vi tog en lunch på Sbarro på vägen där vi också mötte upp Emma.

Nu till det som inte går att beskriva men jag ska försöka! När vi först satt och väntade träffade vi Trine som gick på au pairskolan samtidigt som mig, Emma och Amanda. När vi fick gå in så fick vi gå före alla andra igen eftersom vi var där på Matildas biljetter som hon fick när vi inte fick plats första gången. Så när vi kom upp möttes vi av Anna som frågade om vi kunde tänka oss att sitta på samma platser som jag suttit på de andra gångerna. Det var ju klart vi kunde så vi och Trine och hennes kompis fick sitta på de två första raderna. När Filip och Fredrik kom in innan det började hälsade de båda på mig. Var ju kul att de kände igen mig, speciellt Fredrik som jag bara hälsade på lite snabbt förra helgen.

Men men, var ju jättekul som vanligt men på slutet kom ju Kristin Davis! Som det stora Sex and the city-fan jag är var det ju bland det häftigaste jag varit med om! Och i paus när hon såg min och Amandas Sex and the city-tröja sa hon att de var fina och frågade om vi var amerikaner och hur gamla vi var. Bara det tyckte ju vi var jättecoolt! Men sedan efter showen kom hon fram och hälsade på oss och skakade hand! Sedan signerade hon våra tröjor så nu kommer jag ju inte kunna tvätta den någon gång! Det var lite roligt. Hon började signera Amandas och frågade vad hon hette så Amanda svarade "Amanda". Sedan skulle hon signa min och frågade jag jag hette och så svarade jag "Amanda, too". Sedan var hon tvungen att gå av scenen men hann skriva en autograf till innan till tjejen som satt bakom mig så hon frågade vad hon hette. Och ja, hon hette också Amanda! Så nu lär ju Kristin tro att alla i Sverige heter Amanda.

Var kul att se att hon var så glad och trevlig! Och att hon och Charlotte Perelli fick Filip och Fredrik att springa i klackskor var ju bara så kul! Tyckte lite synd om Fredrik när hans klack gick av bara. Trodde han skulle stuka foten, men det gick ju rätt bra!

Så som sagt, New York är complete för jag har inte bara sett utan skakat hand och pratat med någon från Sex and the city!!!!! Aah, vad glad jag är nu!! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Woow! Så kul för dig! Kristin verkade faktiskt trevlig på riktigt... Oj, vad ni får vara med om mycket! Kram, ha en bra dag önskar mamma som själv ska på utflykt till en Mulle meck lekpark imorgon :O)Det är glamouröst, va?

2009-05-18 @ 07:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback