Hahaha!

Kom precis hem från Raw Comedy Club Late Night Show på China teatern. Fy fan vad kul det var! Orkar inte skriva alla roliga skämt nu men det var grymt kul. Det var Özz Nujen, Petra Mede, Mårten Andersson, Spencer Brown och allas vår älskade Björn Gustafsson! På vägen hem stannade vi på donken, för ovanlighetens skull. Haha. Träffade Kevin där och jag skulle förklara alla skämt för honom på bussen men han fattade inte riktigt.

Annars idag tog jag det lugnt på förmiddagen. Tyckte att jag behövde det. Sedan åkte jag in till stan och träffade Bella som kom med tåget från Köping. Vi gick runt lite på stan och träffade bland annat tre italienska gubbar. Fett skumma. Började prata italienska som om de trodde att alla skulle fatta vad de sa. Nu gjorde jag i och för sig det. De sa typ "Possiamo fare una foto?" och så tog de tag i mig fast jag sa att jag inte ville. Hoppas inte de fick någon bild. Men detta hände mitt på Drottninggatan så gissa om man blev lite uttittad eller.

Sedan gick vi vidare. Bland annat förbi Derby där Martin Andersson, Philip Hellqvist, Per Johansson och Sebastian Rajalakso satt och skrev autografer. Sedan skulle vi ta tunnelbanan till Östermalmstorg men det hade hänt något spännande så tågen fick inte stanna vid t-centralen. Vet fortfarande inte vad som hänt.

Men sedan åkte vi i alla fall hem till mig för att ta det lite lugnt innan det bar av till Söder för thaimat. Det var jättegott. Sedan åkte vi till Café 60 där jag åt en jättegod morotskaka. Det fanns asmycket med choklad och ändå valde jag mototskakan.

När vi ätit klart åkte vi till Östermalm och gick runt där ett tag innan vi skulle träffa alla i Berzeliiparken. Men det blev en nice kväll och i morgon kommer alla råa skämt. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback