Skadeglädje

3-0! HAHAHA!!
Alltså 2-0-målet var bland det roligaste jag sett. Har Ajk funderat på att byta målvakt? Lite intressant fakta är att Ajk inte gjort mål sedan den 24 september. Så nästa derby var det 7 månader sedan. SJU!!

Förutom att ha tittat på denna underhållande match har jag idag avrit barnvakt till Ella. Hon tog med sig Linn hem och när August kommit hem spelade vi först Body Balance och sedan Eye toy. Var helt slut efter. Sedan gick jag hem till Sofie för att vi skulle få i väg lite bilder vi tagit till en tidning och sedan gick jag hem. Träffade Andrea och Linda på vägen så jag fick sällskap. Mycket trevligt eftersom jag missade bussen. När jag kom hem var min kusin Robert här, så vi käkade middag och sedan började matchen. Skrattar fortfarande. 3-0, Emil! 3-0!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du får komma och kolla nångång så att du får lite bilder av det du kalla rapakalja! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback