Bättre dag!

Förutom det där med armbågen har min dag varit bra idag :) i morse skjutsade pappa mig till mamma så jag kunde skriva novellerna och loggboken. Så nu är jag i alla fall nästan klar. Känns superbra! Hade en lektion idag bara. Grafisk design. Vi ska börja göra hemsidor så det är chill.

Sedan åkte jag och Sanna hem till mig för att träna på våran Gimmie more-dans. Blev inte så mycket träning, men lite i alla fall! Sedan åkte vi på dans :D vi stressade dit för vi var sena men vi var ändå först så vi hann vara med på världens jobbigaste hoppuppvärmining.

image1


Efter dansen väntade vi på Roschi så åkte vi till Sollentuna för att äta kebab så nu är jag värsta mätt, men det är värt det för det var ju så sjukt gott.

Bara för att jag inte orkar skriva klart novellerna riktigt än:

Tre namn du går under:
1. Amanda
2. Manda
3. Bjarne (ytterst sällan, men det händer)

Tre saker som skrämmer dig:
1. Döden
2. Typ skolan
3. Livet

Tre saker du har på dig:
1. Mina egna mjukisbyxor som jag fick tillbaka igår
2. Englandsfotbollströja
3. En annan Englandströja typ

Tre av dina favorit låtar (just nu):
1. Glory days to come - Johnossi
2. Good girl gone bad - Rihanna
3. Fotografia - Juanes feat. Nelly Furtado

Tre sanningar:
1. Jag sitter alldeles för mycket vid datan
2. Jag är sjukt blyg
3. Jag kan inte vänta tills jag slipper gå i skolan

Tre av dina hobbys:
1. Mina kompisar
2. Djurgården
3. Festa typ

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Nytt jobb
2. Mer pengar
3. Kärlek


Men nu måste jag verkligen plugga! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback