En torsdag

Förlorade idag igen. Det går inge vidare med det här slutspelet. För det första kunde jag inte ens se matchen då jag inte har ppv eller stream. Gick inte ens att ladda ner så det sög. Satt med radion på men hörde knappt något eftersom mamma och Johan satt och fikade med deras vänner. Det slutade i alla fall 4-1 så på lördag vill jag se en förändring!

Annars har dagen varit bra. Började med att åka till Norrviken för övningskörning. Var ett tag sedan jag körde på körskolan men det gick väl bra. Bilen var fett skum, speciellt blinkers. Fattade noll men jag lärde mig efter en stund. Sedan hann jag typ åka hem och hämta en bok och sedan till skolan och ha svenska som var min enda lektion. Vi fortsatte skriva på ett tal som vi ska hålla på måndag. Vi är fyra stycken som ska presentera en uppfinning. Vi har inte kommit på något namn än. Men det är en liten apparat som man kopplar in i datan och så kan man prata i den och då skriver den det man pratar. Den kan också översätta så om man pratar på svenska översätter den till något annat språk. En sådan skulle jag behöva!

Efter svenskan gick jag till Edsberg för jag skulle till örondoktorn. Jag har haft öroninflammation flera gånger men det här var första gången de kallade tillbaka mig efter några månader, så jag var jätteorolig. Kom dit en halvtimme för tidigt men han som hade tiden innan mig hade inte kommit så jag fick gå in i stället. Hon tittade en gång i varje öra sedan fick jag gå. För 140 kr!!!

Sedan gick jag tillbaka till skolan och mötte upp Camilla och vi åkte hem till mig för att jobba med projektet. Nu är det inte mycket kvar! Kommer typ bli klara i helgen och sedan kan vi skicka den på tryck nästa vecka. Kommer bli så härligt när de dimper ner i min brevlåda sedan!

Vi tröttnade i alla fall efter ett tag och bakade en kladdkaka. Eller Camilla bakade och jag gjorde annat. Den såg jättefin ut och var hård uppe på men det var fortfarande smet inuti. Men den smakade helt okej. Den är i alla fall slut nu för Emil, Oscar och Patrik åt upp den.

Egentligen skulle jag skriva min labbrapport nu men det gör jag i morgon bitti. Har ju ett sådant jobbigt schema att jag börjar 11.35.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mohahaha Färjestad vann sin match!!! :) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback