v. 19

Den här dagen har varit skön. Hade först naturkunskap med Ellen. Vi gjorde alla laborationer grymt bra! Sedan hade jag religion och svenska. Nu är jag hemma och ska snart plugga lite religion för jag har prov på onsdag. Ikväll ska jag träffa Rebecca :)

I morgon är jag ledig som vanligt. Ska väl plugga religion på dagen och klockan 4 är det dans. Det är sista gången innan uppvisningen! Men jag tror att jag kan båda danserna nu. Efter dansen ska jag åka in till stan. Hade planer på att åka till Söder någonstans och titta på när Hanna och kanske Frida möter Bajen men idag på svenskan fick jag reda på att det var Hamlet på Dramaten i morgon kväll. Det hade jag helt glömt bort! Men det kan väl vara coolt att gå på Dramaten, har aldrig varit där förut.

På onsdag är det religionsprov och naturkunskap. Sedan hade jag bokat in en körlektion men den måste avbokas eftersom det tydligen ska vara någon religionsföreläsning i aulan på resurstiden. Men efter det ska jag åka in till stan! Någon gång ska jag träffa Rebecca. Sedan ska det hämtas matchbiljett på Globen och en på Stadion till Djurgården-Hammarby! :D När biljetterna är hämtade drar vi nog till Humlan igen om det är bra väder. Har bestämt träff där också med Monica, men jag vet inte hur mycket hon kommer i håg av det eftersom det bestämdes sent under Valborgskvällen. Men det vore ju kul om alla som dissade oss sist kom dit.

På torsdag är det sovmorgon sedan svenska och sedan genrep inför dansuppvisningen. Sedan händer det inte så mycket mer.

Fredag har jag sovmorgon igen sedan tre tråkiga lektioner, men sedan är det dansuppvisning!

I helgen är det inte så mycket planerat. Pappa fyller år på lördag och då är det också Kalmar-Djurgården. Ska kolla om någon vill åka med mig dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback