Lördag 25/10

Paula var taggad på shopping så i lördags åkte vi ända bort till White Flint Mall någonstans i Maryland. Det var ganska stort och vi gick runt i ett par timmar. När vi tröttnat öste regnet ner så i stället för att åka hem och fixa oss för middag på Cheesecake Factory i Chevy Chase åt vi på Cheesecake Factory i White Flint. Sjukt gott var det! När vi bestämde oss för att åka hem igen var det en kille som fick mig att köpa något manikyrset. Jag hade provat det en gång innan i Täby Centrum så jag visste att det var bra. Det hade kostat typ $74 och jag fick det för $25 så jag tycker att det var ett rätt så bra deal.


När vi kom hem till Amanda kollade vi (jag och Amanda) på Föräldrafällan medans Paula sov. När jag och Paula åkte hem senare blev både hon och jag piggare så vi gick till Così för att låna lite gratis internet och medans vi satt där sprang några navykillar förbi och vi bestämde oss för att ta en promenad förbi där så vi gick hem och lämnade alla grejer och så gick vi till 7 Eleven och köpte någon Jell-o grej med mera och satte oss utanför maarinbarrackerna. Det var inte så mycket folk ute så vi besätmde oss i stället för att gå hem. Väl hemma hade jag fått ett paket från pappa. Det innehöll en jättefin och skön tröja som han köpt i Kina, massa Ahlgrens bilar och Marabou mjölkchoklad, två nummer av Glamour och bäst av allt - massa bilder på Alba! När jag tittat igenom allt gick vi ner och tittade på något program om plastikoperationer med Jennifer och Lucy tills Rob och Tina kom hem.


Kommentarer
Postat av: Paula

Navy boys..... :P

2008-11-02 @ 20:17:55
Postat av: Mamma

Oj, vad ni flänger o shoppar o spanar in killar... Bra att ni är kulturella också!

2008-11-02 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback