Lite meddelanden och annat :)

Idag har jag tvättat. De har tydligen inte uppgraderat elen så därför kan jag inte ha på tvättmaskinen och torktumlaren samtidigt så det tar evigheter! Som tur var tog Lucy en lång nap så jag fick det gjort och hade även lite egen, välbehövlig, tid här framför datan! Annars såg dagen ut som vanligt. Gick på promenader och så hämtade vi Holden och så lekte vi och så gjorde jag middag till honom. Han har börjat testa mig vad jag går för den här veckan. Speciellt idag och igår. Han går och puttar på Lucy, drar henne i armar och ben, äter med händerna och gör i stort sett allt jag säger att han inte får göra. Men jag klarar av det här. Jag lärde mig en del efter 6 veckor med Reed. Så tack till honom!

I kväll hade jag möte med Tina. Vi ska ha ett möte i veckan då vi ska prata om problem och andra saker. Idag gick hon igenom lite saker som hon inte gått i genom innan och jag fick säga vad jag tyckte var svårt och jobbigt. Det var skönt att vara tvungen att prata om det, haha! Men sedan pratade vi om semester så meddelande till Rebecca och Paula: vad sägs om Orange County 28 december till 3 januari? :D

De frågade också om jag ville följa med de på semester till St Martins. Men det var tydligen en nudistställe (!) så tack men nej tack! Får ha min semester då så meddelande till Ellen också: New York i mars? :D


Och så har jag ett meddelande till mamma: Tina sa att det är en Cherry Blossom festival i mars också och det är typ då staden är som finast så hon tyckte du skulle komma då om det inte är samtidigt som jag har semester! :)

Nog med meddelanden! I morgon blir det zoo med Amanda, Holden och Lucy och på lördag ska jag ut och käka med Kullanan som är en au pair från Thailand som jag inte träffat ännu. Men det ska bli kul! Hon bor inte så långt ifrån mig också har hon en bebis så vore kul om man kunde hitta på grejer med henne på dagarna!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter ju as bra! :D

2008-10-03 @ 08:42:32
Postat av: Rebecca

de låter asnice :D måste bara kolla upp vad allt de här skulle kunna kosta oxå. har du nått boende på g redan eller? :P

2008-10-03 @ 08:49:20
Postat av: Josefine Jönsson

Åhhhh ja cherry blossom det är sjukt fint!!!!! det är dock svårt å veta när det infaller för det är lite olika, men när det väl är dags är det väldigt fint runt tidal bassin (stavas hur?). Ha en trevlig helg i DC!

2008-10-03 @ 18:28:17
Postat av: Mamma

Kul Amanda! Jag är redo!!! Har köpt lite grejer t Holden & Lucy! Sugen på att skypa för att se vad???

Kram mammma

2008-10-03 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback