Strep throat

Alltså jag är ju typ aldrig sjuk. Idag, eller i morgon eftersom det är Labor day idag, börjar min fjärde arbetsvecka. Och nu har jag blivit smittad för andra gången av barnen. Har fått streptokocker vilket inte är kul. Igår när jag låg och tittade på film började jag få feber och när jag vaknade i morse hade jag ont i halsen så jag somnade om. När jag gick upp för att äta frukost/lunch berättade jag för Amy att jag hade ont i halsen och det är ju underbart att hon är läkare. Hon bara tittade i min hals med en lampa och sedan tog hon fram antibiotika ur ett skåp. Fett nice att slippa gå till någon vårdcentral!

Det är ju Labor day idag och picknick ute i en park. Får se om jag går på det eller om jag stannar hemma och tar det lugnt. Just nu lutar det nog åt det sista.

Och förresten Johan, det var riktig fotboll jag var på igår ;)

Kommentarer
Postat av: Julia H

LYX! :D



Krya på dig pysen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback