Ångrade mig liiiiite!

Anledningar till att jag inte borde ha sett filmen:
1. Den utspelar sig i Connecticut.
2. Det var en sann story.
3. Det finns inga gatulampor och trafikljusen blinkar.
4. Förare är dumma i huvudet och de ligger alltid för nära bakom.
5. Connecticut består till största delen av mörka skogar.
6. Filmen slutade klockan 1.
7. Jag körde hem själv och det är olagligt att prata i mobiltelefon när man kör.
8. Familjen i filmen hade döda människor i väggarna i källaren. To make it clear: jag bor i källaren!

Annars var filmen bra och för att inte bli alldeles för rädd på vägen hem lyssnade jag på Abba på jättehög volym. Bruce och Kathleen hade precis kommit hem när jag kom så det var ljust i huset och jag slapp vara ensam. Nu ska jag muntra upp mig själv med Sex and the city och choklad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag skulle inte ha fixat att köra hem själv! Jag vågar inte ens se trailern... Kram, ha en bra dag! Här skiner solen och det ska bli 15-20 grader varmt!

2009-04-25 @ 09:51:29
Postat av: Julia

Är den inte bara baserad på en sann historia? Och då är väl inte allt sant? Eller vad vet jag HAHA

Men var den bra? Jag vill nämligen se den :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback