Alla ♥♥♥ -dag!

Har inte gjort speciellt mycket idag. Fick lite choklad och ett jättestort kort av Morgan i morse och så gav jag henne och Josh varsitt kort som jag gjort själv, kreativ som jag är. Josh hade en kompis här i morse. Mark hette han. Han gillar fotboll så vi kom överens om att så fort snön smält helt och det blir lite varmare ska vi lära Josh att det är bästa sporten. Familjen var borta ett par timmar och handlade medans jag kollade på Melodifestivalen. Till middag blev det pork chops och ris och efter middagen åkte jag och Kathleen till mallet. Jag köpte ett nytt skärp eftersom det andra blivit för stort. Kändes rätt bra faktiskt! Hittade också en blommig topp. Båda är från Macy's. Det är så mycket rea nu så man måste ju passa på! Jag ska dit i morgon också med Rebecca, det ser jag fram emot!

På vägen hem pratade jag och Kathleen lite om resten av min tid här. Hon är ledig 12-18 april så då kunde jag få min andra semestervecka. Hon sa att jag inte behöver jobba helgen 7-8 mars så då kommer jag till New York och får träffa Amanda, Ellen och Emelie igen! Längtar hur mycket som helst tills dess nu! Hon sa också att familjen får hälsa på, så länge Bruce tycker det är okej men det tycker han nog. Hon sa att efter att Michelles familj varit här var de lite nervösa eftersom Michelle bestämde sig för att åka hem strax därefter. Men jag sa att jag kommer ju ha så lite kvar av mitt år så jag kommer stanna! Hon frågade om jag kunde tänka mig att förlänga också. Jag sa att så länge jag får åka hem emellan så är det inte helt uteslutet. Kändes i alla fall bra att hon frågade!

Hon berättade också att förra veckan, innan jag hade kommit hade hon och Bruce pratat om att jag kunde köra runt lite för mig själv för att få tillbaka körvanan men igår sa de att det behövs nog inte efter att jag lyckats ta mig fram i Chinatown.

Lite snabbt om familjen:
Föräldrarna heter Bruce och Kathleen. Bruce jobbar på sminkföretaget Avon och Kathleen är lärare. Bruce har två barn från ett annat förhållande - Lance, snart 19, som går på college i Long Island och Samantha, 16 som bor här halva tiden. Sedan är det sporttokiga Josh, 9, och Morgan, 6. Henne kan man inte riktigt förklara. Morgan är Morgan. Så förklarade både Kathleen och Michelle henne!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jahadu, en förlängning....vad coolt att du ens tänker på det. Men din andra semestervecka i april, vad innebär det för mina resplaner 7-14 maj eller däromkring. Vore ju kul om du fick t ex fredagen och måndagen ledig så kunde vi ju göra en schysst helg nånstans.

2009-02-15 @ 11:59:49
Postat av: mamma

Passar ju bra om vi kunde träffa dig ett par dagar av din semester då vi pratade om 17-27 april nånstans. Du kanske har tid över för din lilla mamma ett par dagar av din semeseter iallafall! Kul att du pratar framtid, det tyder ju på att du trivs, och att de trivs med dig genom att hon frågar redan!

Ja, och körvana känns ju bra att du har.

Förstår om de är oroliga att du också ska åka hem som Michelle, men hon hade väl en anledning...

Har du inte fått Allahjärtansdagpaketet än :O/

Bra med förtydligande om familjen, tycker nog Peter! Ha en bra dag/vecka :O) Kram mamma

2009-02-15 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback