Bara massa flängandes

Stackars Morgan mådde verkligen inte bra idag. Hon somnade hela tiden överallt och ahde alldeles för ont i halsen för att äta. Det gick ner lite glass och lite grapejuice. Efter att vi ätit lunch åkte vi till biblioteket så jag kunde få ett papper att fylla i så jag kan åka dit och låna filmer. Sedan skulle vi vara hos doktorn kl 1.40. Vi sa att om det gick ville vi komma in tidigare för Morgan bara låg och yrade. Men de var sjukt sega så vi satt där i en halvtimme och fick inte komma in förrän 2. Vid det laget hade hon somnat med huvudet på mitt knä och hon var så varm att det brändes. Streptestet var i alla fall positivt så när vi var kalra åkte vi och tankade och sedan till Stop & Shop där Michelle sprang in och stängde sitt bankkonto, hämtade medicinen och handlade lite. Vi kom hem samtidigt som Josh och åt bara ltie snacks innan vi åkte iväg igen för att lämna av barnen till Kathleen så Michelle kunde åka och säga hejdå till till lite kompisar. Först åkte vi till Ridgefield och Angelina, sedan till Starbucks där vi träffade Natasha, efter det åkte vi till Redding. Först till en familj som hon suttit barnvakt hos och sedan till Matilda. Sedan vart det till att skynda sig tillbaka för Michelles sista dinner. Det blev pizza från Bruno's. Den ena hade sallad på och den andra pasta. Det var hur gott som helst!

Nu sitter vi och tittar på American Idol. Har ju egen TV här med en massa kanaler så kommer ju sitta fastklistrad här innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, stackars Morgan... Hälsa henne från mig.

Visst är det Michelles sosta dag med?

2009-02-12 @ 06:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback