Halvtid!

Igår var det min 6-månadersdag. Det har alltså gått ett halvår sedan jag lämnade Sverige. Nu är det bara lika långt igen så kommer jag hem!

Idag blev det också klart när jag flyttar. IMORGON! Ska ta tåget från Union Station kl 12.25 och är framme runt 7 i Connecticut. Jag börjar bli lite nervös nu, ska ju liksom bo med tonåringar! Men det känns bra i alla fall. Har fått en mejllista till au pairerna i min nya grupp. Förstod att det var ett par från Tyskland, någon från Ryssland, någon från Polen och någon som antagligen kommer från England eller Australien för hon heter Cook i efternamn. Resten har jag ingen aning om. Men det ska bli kul att träffa dem. Jag tror att det är ett möte redan på söndag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Förstår att du är rädd för tonåringar... Och tänk vad rädda dom ska vara....

2009-02-05 @ 23:51:37
Postat av: mamma

Så spännande! Ser framför mig en Amanda med JÄTTEMYCKET packning! Grattis förresten till prick ett halvår hittils i USA... Många lyckönskningskramar från mamma ;O)

2009-02-06 @ 06:18:14
Postat av: johan

Kul Amanda! Mamma o jag satt och läste om familjen igårkväll.Det verkar vara en cool familj! Måste vara roligt med lite större barn, typ i 19 års åldern.......;)

Ta dom med storm!!!



J

2009-02-06 @ 08:27:47
Postat av: johan

Förresten: Kommer inte baskettjejen Jennifer Rizzotti från New Fairfield?

2009-02-06 @ 08:35:23
Postat av: Peter

Mycket värre än brorsorna du har där hemma kan de ju inte vara... ;)

2009-02-06 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback