Change of plans

Planerna var egentligen att jag skulle åka till New Jersey på en BBQ hos Mias kusin. Men först dröjde det jättelångt innan vi fick tag på varandra och när vi väl fick tag på varandra var inte kusinen hemma så vi kunde inte bestämma något ändå eftersom vi inte visste hur jag skulle ta mig dit. Så vi körde på reservplanen - New York i morgon. Sjukt bra reservplan tycker jag det låter som också.

Så i stället idag följde jag med Camilla till Westport där vi träffade på en finsk tjej som Camilla pratat med. Taru heter hon. Hon var jättetrevlig! Vi bestämde oss för att åka till stranden. Hur härligt som helst! Vi satt det och tittade ut äver Long Island-sundet och åt lunch och glass. Mycket bra eftermiddag!



Världens godaste mjukglass btw!

Nu på kvällen har jag pratat med Amanda och Kevin. Amanda och jag planerade New York. Längtar riktigt mycket nu! Bara 19 (!) dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Paula

Och du ocha amanda planerade också homecoming va (a);)

2009-07-19 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback