Händelserik onsdag

Idag har det hänt grejer, kan jag säga! I morse ringde Kathleen och sa att Morgan hade ramlat i skolan och landat på ansiktet. Så fort hon kom hem med bussen skulle vi åka till Kathleens jobb så skolsköterskan där kunde få titta på det. Det var ingen fara. Hon hade bara fått ett blåmärke. Men när vi väl var där visade Kathleen oss runt och Morgan fick äta lite lunch. Kathleen är ju speciallärare så hon har för det mesta bara ett barn i taget som behöver lite extra hjälp med att lära sig läsa. Vi fick sitta med när hon hade en liten tjej med down syndrome. Hon var jättegullig och tyckte att Morgan var jätteduktig. Efter det åkte jag och Morgan hem en stund innan vi hämtade Josh.

Sedan var det dags för Joshs baseball. Jag trotsade regnet och stannade kvar en stund och tittade, så nu har jag lärt mig innings, strikes och outs. Resten får komma senare! När jag höll på att frysa ihjäl åkte jag hem och hämtade pengar och åkte sedan till mallet och köpte ett nagellack från Sephora och två t-shirts från Forever 21. En med en panda på som äter en kaka och en med Empire State Building på! Bra köp tyckte jag!

När jag kom hem gjorde jag lite manikyr och nu tittar jag på Burn after reading. Jag har fått en ny favorit bland Vitamin waters. Hallon och äpple smakar den och den innehåller vitamin C och zink.

På lördag ska jag och Rebecca äta Swedish summer plate till lunch. Typ lax, västerbottenpaj och jordgubbstårta bland annat! På kvällen ska jag på Morgans dansuppvisning och det ska bli så kul att se dem med deras söta outfits! Sedan skrev Rebecca till mig nyss och frågade om jag ville gå på Söndagsparty med henne. Kan ju inte tacka nej när det ska vara Håkan Hellström och Malin Åkerman där!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, tur att det gick så bra för Morgan. Då fick ni oxå se hur Kathleen jobbar!

Eehum; var inte du & köpte ett nagellack häromdagen? Ja, nu måste du ha hittat en till favvosport!

Bra med tillsatta vitaminer om man inte är så mkt för frukt ;O)

Jaha, var ska niäta denna svenska tallrik? På IKEA maybe? Gott lät det iallafall :O)

Nää, just det; du har äl bara missat ETT söndagsparty! Men tror ni att ni kommer in, el kanske får sitta backstage iaf?

Kram mamma

2009-06-04 @ 06:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback