Rachel getting married

Tycker man om Anne Hathaway i filmer som Djävulen bär Prada och En prinsessas dagbok borde man inte se Rachel Getting married. Anne spelar Kim som bor på ett rehab på grund av drogproblem. Hon får komma hem helgen då hennes syster ska gifta sig och det blir en massa bråk. Filmen var sjukt seg och det kändes som en dokumentärfilm. Var jättejobbigt att titta på!

I stället för att åka till Toys R Us och köpa en present till Josh som jag tänkt stannade jag hemma. Blev lasagnepizza och chokladrulltårta med banan- och chokladkräm i, som jag och Morgan bakat, med familjen plus Kathleens föräldrar och mormor. De tyckte tårtan var jättegod! Morgan var lite besviken för att jag tagit den sista biten av den förra så hon ville baka en ny, hehe!

Nu ska jag kika lite på mina nya bästisar Bree Hodge, Edie Britt, Susan Mayer, Gabrielle Solis och Lynette Scavo :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Antar att de är de desperata husfruarna du ska kika på...

...men vad är Lasagnepizza?

Lät som en mysig kväll iallafall! Kram mamma :O)

2009-03-14 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback