Hoho

Har inte riktigt känt för att skriva de senaste dagarna. Men det har varit bra. Igår hade jag ju kinesiska. Känns som att det går jättefort, men det är inte så svårt som jag trodde. Igår fick vi lära oss att berätta om våran familj. So nu kan jag: Wo you lao lao, wo you ba ba, wo you ma ma, wo you ho ba, ho ma, er ge da ge he mei mei.

Pratade med Rebecca på vägen hem sedan. Anledningen att jag ringde var för att berätta om de jag just träffat på Shell. Gubben som jobbade där stod och pratade och frågade massa om jag kunde läsa kartor med mera. När jag var där inne kom det in en kille och handlade och när jag väl kunde gå ut sitter killen och väntar på mig i sin bil som står parkerad bredvid min bil. Då börjar han också fråga om en massa och så ger han mig en lapp med sitt namn och telefonnummer. Medan han står och pratar med mig kommer gubben inifrån ut för att röka och säger "Hey! I'm from Swedish!" Usch de var så patetiska båda två så jag bara ville åka därifrån!

Har kollat klart på Desperate Housewives nu. Började gråta ännu mera ju. Dels när Lynette besegrade cancern och när Tom och Lynette skickade i väg Kayla. Men nu är det sorgligt att det är slut. Kanske ska kolla avsnitten med kommentarer från skådespelarna?


Kommentarer
Postat av: johanna - Au pair 2009

hur länge stannar du som aupair? =)

Postat av: mamma

Usch! Håll dig borta från läskiga bensinmacksgubbar och pträngande killar i bil...

:O(

2009-03-14 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback