Mitt år!

Hittade denna i min gamla blogg och tänkte att det kan vara kul att göra om:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har aldrig varit så kär som jag är i Micke.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovade ju att blogga mer, känns som att jag lyckats med det de sista veckorna i alla fall.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? England och USA

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Nja, jag tycker jag hade det bra 2011. Det skulle väl vara att ha Micke hela året :)

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 12 mars, 1 april, 20-23 maj, 4-5 juli, 29-31 juli, 30 augusti, 8-15 oktober, 24 december och antagligen 31 december.

8. Vad var din största framgång 2011? Att jag tog steget och bytte jobb när jag inte trivdes.

9. Största misstaget? Jag kan inte komma på något stort misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mitt huvud bråkade ju med mig en hel del under hösten och det hade jag gärna varit utan.

11. Bästa köpet? Det blir nog allt jag och Micke köpt tillsammans till vårt hem.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat. Utan tvekan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Micke gör mig glad varje dag. Och alla andra i min närhet så klart!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Svårt. Jag har lyssnat mycket på Melissa Horn och Veronica Maggio så några av deras låtar kanske.

15. Är du gladare eller ledsnar nu jämfört med tidigare i år? Jag är gladare, trodde inte att man kunde bli gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hållt ordning kanske, men har fixat det idag!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft mindre ont i huvudet och ryggen.

18. Hur tillbringar du Nyår? Hos vänner med middag och mys.

19. Blev du kär i år? Jaa, massor!

20. Favoritprogram på TV? House och alla matlagningsprogram.

21. Bästa boken du läste i år?: Jag har ju inte läst speciellt mycket, men Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann var rolig!

22. Största musikaliska upptäckten? Säger nog Veronica Maggio. Hade ju hört en del innan men jag har upptäckt fler av hennes låtar i år.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag fick ett par gummistövlar. Annars kommer jag inte ihåg vad jag önskade mig. Men jag var jättenöjd med allt jag fick!

25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer ju som sagt inte ihåg vad jag önskade mig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Dagen innan (på Mickes födelsedag) var vi på fotboll och firade oss båda efteråt på The Flying Horse. På min födelsedag firade jag i Vaxholm med pappa på dagen och hos mamma på kvällen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om mitt kära Djurgården presterat lite bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Min egna, ganska enkelt.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.

30. Vem saknar du? Ellen och Mia!

31. De bästa nya människorna du träffade? Micke! Och alla barn på mitt jobb.

32. Hur ser det nya året ut? Den stora skillnaden kommer vara att jag börjar plugga igen. Annars hoppas jag att det fortsätter som det här året slutar.

Kommentarer
Postat av: Micke

<3

2011-12-30 @ 17:22:47
Postat av: Ellen

Saknar dig med!!

2011-12-30 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback