Alla hjärtans dag!

Det har ju varit svårt att missa vilken dag det är idag. Vi har gjort massa hjärtkort på jobbet hela dagen och efter jobbet gick hälften av alla jag mötte med blombuketter. Micke och jag är inte så jättetraditionella, men en sådan här dag vill man ju i alla fall fira. Jag fick massa superfina lila tulpaner av Micke och så gjorde vi egen pizza innan jag bjöd honom på Star Wars 3D på bio. Han visste inte vad vi skullese förrän vi satt i salongen. Gissa om jag njöt! Det bästa av allt var när Darth Maul kom och jag frågade Micke vad han hette. Jag frågade om det var något med Darth men han sa nej. Det kändes riktigt bra att jag kunde något han inte kunde. Bättre Alla hjärtans dag än så här kan det inte bli. Jag är så glad att jag får fira den med min Micke!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Den äger!!!!!!!!!!!!... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback