En bra dag, helt enkelt!

Jag har sådan tur som kan styra över mina arbetstider. Depå jobbet frågar när jag kan jobba och jag får jobba. Superskönt! Idag hade vi föreläsning kl 13 och då kunde jag jobba till efter lunch. Hade jag inte jobbat hade jag sovit till 11, ätit frukost, kollat på TV och sedan åkt till skolan. Idag gick jag upp 7, åt frukost, var på jobbet kl 8, hann göra en trespaltsdokumentation, vara i skogen, rita, äta lunch och plocka undan från lunchen innan skolan. Känns sjukt bra! Det stora samtalsämnet på jobbet idagvar ju självklart den lilla prinsessan. Nästan alla barn har gissat vad hon ska heta och så ska vi se om någon har rätt. Förutom sina egna namn har de gissat på Vilda, Felicia, Isabella, Uggla, Ronja, Törnrosa, Aurora, Viola, Mamma, Kim och Senja. Det ska bli spännande att se om någon har rätt! Något som också är värt att skriva är att Djurgården vann med 2-1 mot Växjö idag. Så sjukt viktigt och skönt! Det var kul att gå på hockey efter ett litet uppehåll! Dagen blev till och med ännu bättre när både LHC och aik torskade. heja DIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback