En helg

Dagarna bara flyger förbi. Jag har ju jobbat min sista vecka på förskolan nu och den gick snabbare än någonsin. Det var himla sorgligt att säga hejdå till alla barn, även om jag ska dit och vara vikarie redan på onsdag. I fredags var Emil vikarie. Det var jättekul att jobba med honom! Vi var i Humlan och åt chokladbollar. Supermysig sista dag!
På kvällen åkte jag och Micke till mamma och överraskade henne eftersom hon är klar med sin utbildning. Hennes kompisar hade också kommit dit med massa mat för att fira.
I går var jag, pappa och Emil och tömde en del i farmors rum. Kändes konstigt att vara där när inte hon var det. Vi var och slängde en del gamla grejer på tippen och åt lunch. Det var jättelängesen bara vi tre var tillsammans så även om det vi gjorde inte var det roligaste så var det skönt att träffa dem.
Idag har jag och Micke varit på stan. Jag köpte en mörklila kofta som var nedsatt från 600 till 179. Jag är himla nöjd med det köpet! Köpte också två prylpaket till The Sims 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback