Yasuragi

Jag hade rätt. Igår var fantastiskt bra. Jag fick i julklapp av Micke att övernatta på Yasuragi, så där har jag varit sedan igår. Vi började vistelsen med en badintroduktion för att lära oss hur japaner tvättar sig. Sedan simmade vi några längder i bassängen innan vi gick ut och badade i de varma källorna. Det var hur mysigt som helst att bada ute i början av januari utan att frysa. Innan middagen hann vi också med zenmeditation och mys i världens skönaste gungstolar som spelade musik. Jag fick också aromamassage. Middagen var också helt underbart god! Jag åt bifftataki och friterad strömming till förrätt, galet bra lammytterfilé till varmrätt och vaniljpannacotta till efterrätt. Efter frukostbuffén i morse (som även den var riktigt bra) badade vi ännu mer! Det var en sjukt bra julklapp så tack världens finaste sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback