Ångest!

Idag är en sådan där jobbig matchade. Matchen ikväll är avgörande om vi får stanna kvar i Elitserien utan att behöva kvala. Har haft ont i magen sedan igår! Jag hoppas verkligen vi vinner och får stanna kvar, sedan är jag bara glad att vi inte går till slutspel så att man bara kan chilla ett tag innan fotbollen börjar! Efter 4-0-segern mot Vålerängen i lördags känns fotbollssäsongen verkligen välkommen! Det känns som att det blir en bra säsong! Den här veckan går jag annars och väntar på samtal från Odenplans läkarehus dit jag fått en remiss för min huvudvärk. Jag ska få göra en magnetröntgen. Jag hoppas att de inte kommer se något fel, men samtidigt vill jag ju veta vad som orsakar huvudvärken som inte går att bota med värktabletter. Idag ska jag till skolan. På förmiddagen ska vi förbereda våran muntliga gruppexamination och sedan har vi seminarium. Jag har suttit med en klasskompis och pluggat ett par dagar. I söndags gick vi igenom examinationen och letade referenser tillsammans. Det är så skönt att vara förberedd! Jag har skrivit mer än halva examinationen och vi ska inte lämna in förrän den 16 mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback