19 timmar med Sanna

Måndag kväll/tisdag: Efter matchen begav jag, Rebecca, Alexander och Alexander oss till Vasagatan där jag och Rebecca drog till Donken (surprise?) och Alex x2 till Citykrogen. Medan jag och Rebecca satt där och åt våra El Maco Chicken Junior med extra ost kom Sanna dit. Hon var jättesöt med sin rosett-frisyr och guldleggnings. När jag ätit klart bytta jag om till min blåa klänning och gula leggings och allt annat gult. Vi skulle ju på outrageousskivan. Vi sa i alla fall hejdå till Becca och gick till Citykrogen för att umgås lite med pojkarna. När vi varit där ett tag gick vi till Frans August där skivan ägde rum. Träffade massa människor jag kände som Ida, Jennie och Agnes. Skönast kläder var Mats och Benjamins kycklingdräkter. Alltså de går inte att beskriva.

Jag och Sanna stannade i vilket fall inte så länge utan gick till McDonalds. Igen. När vi ätit klart lyckades vi tajma den sista tunnelbanan från Kungsträdgården hem till mig. Sedan sov vi. Eftersom det fortfarande är kaos hemma skulle både pappa och Britt skulle komma in till våran lägenhet och tydligen också målaren som skulle byta om och Britt var ju tvungen att föna håret i mitt rum. Vi bestämde oss därför att sova i Emils säng för att bli så lite störda som möjligt. Jag hade tydligen sovit som en köttbulle? Vi hade i alla fall en ganska lugn morgon eftersom vi inte skulle till skolan. När vi var hyffsat vakna tog vi bussen den otroligt långa vägen till Kungsholmstorg där vi köpte Cola och hyrde en film. "Bröllopsnatten", inget att rekommendera. Som vanligt när jag och Sanna hyr film. Vi köpte pizza också. Jag köpte en Hula hula som inte ska innehålla ananas men det fick jag i alla fall, så Sanna blev avundsjuk för att jag fick BÅDE ananas OCH curry. Moahaha! Efter filmen tittade vi lite på Unga mödrar och Vänner. Sedan åkte vi till Sollentuna för dans. Kände mig inte lite uttittad när jag kommer där med kallgult hårband, grön Brasilientröja med en knallrosa klänning unde roch gula leggings. Var ju inte riktigt på humör för att  dra till mig uppmärksamhet. Men men. Dansen gick bra. Vi hade ju typ glömt allt i början men sedan satt det rätt bra. På kvällen åkte jag till pappa och gick och la mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback